Seite 1 von 1

2016-07-19T23:30 Patch 244.6 + 244.7 geplant (update)

Verfasst: 16. Juli 2016, 15:02
von Eichenberger
Serverneustart für Patch 244.6 geplant. Da hierbei auch der Standard Save Mechanismus geändert wird, wird es mit dem Einspielen von Patch 244.6 keine Möglichkeit geben schnell auf frühere Backups zurück zu greifen. Bei auftreten von Fehlern mit dem Update wird auf dem Stand von ca. 03:00 Uhr am 17.07. zurück gesetzt.

* Defaulted to using "new save format", which is approximately 4x faster and 50% smaller. If you want to use the old save format, launch with -oldsaveformat. (New saves are not backwards compatible!)
* Reduced client game memory usage by about 600 MB system and 600 MB GPU RAM! (all meshes now stream LOD's dynamically). This could potentially have a small runtime performance impact, so to use the old method (more RAM usage but no potential performance loss), launch with -nomemorybias
* Diseases are now permanently cleared whenever you level-up; as you get "older", it's more time consuming to recover from a disease.
* Titanosaurus torpor reduced by 50%, and Travel Distance for taking Torpor reduced by 50%. Effectively, Titanosaurus is now much easier to knock out. Titanosaurus Saddle Engram is now moved to Level 85 with 120 EP requirement.

Re: 2016-07-17T09:00 Patch 244.6 geplant

Verfasst: 17. Juli 2016, 02:37
von Eichenberger
Wegen Patch 244.7 vorerst verschoben auf unbestimmt. Wir warten noch auf die Bereitstellung.

* Fixed crash in 244.6 (recommend that all unofficial servers upgrade ASAP!)

2016-07-19T23:30 Patch 244.6 + 244.7 geplant

Verfasst: 19. Juli 2016, 17:58
von Eichenberger
Laut Hoster steht uns der Patch nun zur Verfügung. Der Serverneustart kann somit am Dienstag, den 19.07. um 23:30 Uhr erfolgen.

Re: 2016-07-19T23:30 Patch 244.6 + 244.7 geplant (update)

Verfasst: 20. Juli 2016, 00:59
von Eichenberger
Neustart durchgeführt, version 244.7 aktiv.